Wednesday, July 1, 2009

Blur!!

Baru2 ni aku ada g genting. Pegi dgn member2 opis. Adalah dalam 4orang. Hmm memang happy bg diorang, tp aku?? Em, ntah lah. Happy x happy kot. Serabut lah. Pegi enjoy tp aku x happy. Aku pun xtau ape kena ngn aku ni. Pegi nak ilang kan tensen, nk ilangkan bosan, nak happy kan diri, tp apa aku dapat?? Hanya amik gambar, main2, ati aku?? Jiwa aku?? Semua melayang ntah mana. Apsal lah serabut sangat aku ni. Esok nak kluar lagi. Pegi mandi jeram plak ngn member2 skolah aku. Tp aku macam xda perasaan. Pegi seolah2 nak meramaikan je. Apa lah yang serabut sangat kepala aku ni?? Adoii. Kekadang apa yang aku fikir, x sepatutnya aku fikir waktu ni. Tp ntah lah. Time2 camni plak lah nk terlintas. Kekadang gak aku xtau apa yang nak jadi kat aku ni. Kepala serabut sampaikan 1 apa aku xleh nak buat. Buku report aku?? 1 apa aku x buat lagi. Tinggal lagi sebulan je cuti. Dah lah surat tamat praktikal aku tu lupa nak bagi. Ntah bila aku nak pegi sana mintak cop. Apa yang aku buat semua serba x kena. Aku tensen ngn diri aku sekarang ni. Kenapalah waktu ni?? Terlalu menguji kesabaran aku. Apsal lah sejak 2 menjak ni. Tensen je memanjang. huhu Jiwa kacau~~

Bear kesayangan aku. Dia lah tempat selalu aku mengadu walaupun die x bernyawa. Nama die atan. Adik sedara aku yang bagi. Dia lah tempat aku meluahkan, melepaskan segalanya tapi 1 pun x jalan. Apa yang aku perasan, dia lah yang selalu ada di sisi aku. Kan best kalau ada...... Em ntah lah. =((

No comments:

Post a Comment