Friday, December 31, 2010

rindu..

lame gile aku x berblog.. arini tergerak ati sebabnye aku perlukan die utk aku beritau yg aku teramat rindukan seseorang.. em.. serius.. dh lame x rase cmni.. aku tau aku xpatut rndukan die pun.. sbb die yg mintk mase utk selesaikan mslh die.. dan aku mungkin hanya akan dtg kan masalah pada die kalau aku msg die skrg.. adoyaiii.. knape time2 skrg.. td aku bukak 1 forum.. tgk2 forum tu dan mmg aku slalu ikut pun crite forum tu.. last2 aku trnampak gamba die.. dan aku tetibe rse something.. rse mcm xsedap.. knape?? mungkin sbb aku rndukan die.. yesss mmg aku rndu kan die.. huhuhu.. sihat ke die?? mcm mane dgn mslh die?? dh ok ke?? aku bukan ape.. bukan nk suh die jauhkan dri die dr famili die cume ape yg aku rse, kesian.. simpati dgn keadaan die.. walaupun keadaan aku sendri pun x terurus... kalau boleh, nak die bahagia.. walau dgn siapapun.. jangan putuskan kesetiaan die tu.. em ntah lah.. aku xtau cmne nk kontek die.. nk msg, nk kol, aku takut.. ape yg aku bleh buat, tanggung rndu sesorang.. em

No comments:

Post a Comment