Wednesday, August 19, 2009

Silent..

Malam ni ati rasa sedih sangat2 tetibe. Aku xtau apa yang aku rasa. Mekin berkecamuk, makin keliru. Em ntahlah. Dugaan yang menimpa2. Minggu lepas seminggu aku demam. Sekarang ni pulak memang musim demam. Ni haaa, x elok lagi batuk ngn selsema tp gagahkan jugak diri pegi kelas. Kelas sem ni plak aku rasa x pack sgt. Alhamdulillah.

Malam ni ntah kenapa, apa yang aku rasa, apa yang aku alami, selalu sangat terbayang-bayang. Aku sendiri keliru. Sunyi, gelisah, semuanya ada. Tapi bila something tu ada, aku akan rasa happy. Happy dengan diri aku. Happy dengan apa yang aku buat. Terima kasih sebab buat aku happy. Happy yang aku xtau sampai bila. Em, semua orang impikan happy selama-lamanya. Aku pun macam tu. Sapa yang xnak happy, sapa yang xnak bahagia? Tapi kadang-kadang dalam bahagia kita, ada gak yang berkocak sikit. Tapi aku?? Ntah lah. Lama aku tinggalkan ruangan luahan ni kan. Huhu.

Hanya kat sini tempat aku luahkan. Hanya kat sini tempat bercerita. Aku sunyi kat sini. Sunyi di mana-mana tanpa peneman. Dialah penguat idup aku, dialah yang meng'happy'kan aku sekarang ni. Tapi ntah sampai bila. Em..

No comments:

Post a Comment