Thursday, October 29, 2009

Rela..

Kekadang aku terpk 'adakah merelakan seseorg yg kite terlalu syg mencari cinta dan kebahagian mereka merupakan 1 pengorbanan demi sayang and cinta kita kat orang tu??' Em.. Tapi kenapa hati aku xboleh nk ikhlas. Huhuhu. Aku Rindukan 'kamu'.
Aku terlalu rindukan 'kamu' Ya Allah. Aku hanya insan yg lemah yg berada di muka bumi ini dan ditakdirkan oleh Mu iaitu 'kamu' yg dtg hanya seketika dalam idup aku. Seketika untuk menggembirakan aku. Kenapa xboleh nak jadi macam dulu. Em.

1 comment:

  1. rase rindu tue tetap akan ada....walaupn mcm mne pn awk cbe utk selindungkn perasaan tue, tp awk kne relakn 'kamu' awk pergi....cinta-sayang xleh dipaksa...kalu awk pedih di hati...awk jgn cbe utk lpekn 'kamu' awk...hati awk akn jd lebih sakt...awk cbe ingt blik memori indah mse awk ngn 'kamu' awk...awk akn rse lega...sy tau pe yg awk rse...sy da rase smenye.....

    ReplyDelete