Friday, January 1, 2010

1st story in 2010

Assalamualaikum. Em ntah lah. Ape yg best msuk 2010 ni. Azam?? InsyaAllah akan buat.. Ape ek azam baru ni?? Wahahhah bile pk2 mcm klaka. Berazam xmo makan nasi waktu malam. Berat2.. Hehehehe. Ade ke mama duk gelakkan bila aku cakap camtu. Adoyaii. Die tau x, anak die nk kurus.. Lagi?? Em, InsyaAllah bulan 6 ni aku abis blaja. Cuak gak dh final sem ni. Tapi yg pasti pointer sem 5 jatuh teruk. Argghhhhh mls nk cite.. Berazam nak naikkan balik pointer.. Tapi boleh ke..?? Masalah lama pun x tertanggung. Pk2.. Sblm tido, bgn tido, nak makan, nak mandi, pk je xhenti2. Sunyi pk, sorang2 pk.. Pk ape? Pk lah psl diri sendri ni.. Psl org2 sekeliling.. Pakwe?? Berdua?? Hahahahaha. Lagi lah mls nk pk. Sunyi tu mmg lah. X dinafikan pun. Nak buat pilihan mesti tepat biar sampai akhir hayat rite.. Member aku kata aku ni setia sangat. Hahahaha lagi arr.. Dr sekarang lah kene practise.. Dorang ngajar aku jgn jd setia sangat. Waaaaaaa buang jauh2. Xmo2. Sori girls, korang kene tau 1 perkara yg mmbe korang sorang ni baik okey. Hahahahahah. Chill ya!! See next time..

No comments:

Post a Comment