Tuesday, January 19, 2010

suara rindu

suara rindu

Suatu yang indah ceritanya bermula semalam...
Andainya dapat kurasa selamanya...
Tetapi kutahu tidak mungkin dapat ku miliki...
Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi......

Kuteruskan hidup hari demi hari pun berlalu..
Sesal dan derita ku tanggung sendiri...
Apa yang tinggal hanyalah doaku pada mu tuhan...
Pasrahku hanya kamu yang menentukan...

--Pun tak pernah ku sesalkan...
Kecewa datang dan pergi tinggal ku sendiri...
Ditakdirkan aku syukur selalu...
sesungguhnya aku tahu temanku hanyalah aku...

semoga suatu hari nanti dapat ku temui...
penawar luka ku yang berdarah duka...
pabila bertemu pasti aku suarakan rindu...
laguku untukmu buat selamanya...

ulang -- (2x)aku... aku... aku...

**Em, lagu ni best sangat. sedih sangat rasa bila dengar lagu ni. ntah lah. kadang2, ati ni x tentu. mlm ni ntah knapa rasa lain macam sangat. rindu seseorang?? em. alangkah bestnye kalau ade orang dapat rasa ape yg aku rasa sekarang ni. paling kurang aku x keseorangan. adoyaiii. lonely sangat. terasa sangat2 mlm ni. sayu, pilu. ntahlah. mungkin ianya hanya dlm fantasi je kan. mustahil utk jd realiti. em. tp life must go on walaupun aku dgn keadaan cmni. sentiasa doakan kebahagiaan dia. walaupun susah sgt ape yg aku nak kena lakukan. semuanya tanggung sesorg.. semua ape yg aku rasa ade dlm lagu ni. aku nak dia bahagia, happy dgn life yg dia ade skrg, pilih yang terbaik dlm idup dia. walaupun aku skrg hanya sebagai kawan mahupun adik. aku tau, aku bukan sesiapa. waaaa ntahlah. aku xnak kehilangan sesape. walaupun kekadang terasa kehilangan dia.

No comments:

Post a Comment