Friday, April 23, 2010

aku sayang kamu..

em. lame rase xtulis pape. aku makin bahagia. moga bahagia ni berkekalan sampai ke akhirnya. ape yg aku harap, hny kejujuran, kepercyaan, xde salah sangka kat diri aku ni. jgn slh ertikan niat aku yg sbnr bila aku melakukan sesuatu. jgn samakan aku dgn yg dulu. mungkin dulu kau labelkan die utk mengongkong idup kau. tp x bg aku. aku sekadar bertanya. pertanyaan aku bukan bermaksud aku xpercaya. please jauhkan prasangka buruk tu. jgn slh ertikan sesuatu pertanyaan dengan tanggapan. aku tau, mungkin kau pernah terkena dan tidak utk yg seterusnya. mcm yg aku ckp td, jauhkan tanggapan tu. jgn samakan. mmg cara sama but niat aku buat berbeza. aku harap kau faham. aku tau, kau juga inginkan sesuatu kebebasan dlm idup kau. aku xkisah. apa yg kau nak buat, silakan. asalkan kau tau batas antara kau dan aku. asalkan kau tau kau ade aku, aku ade kau. percaya antara 1 sama lain. mcm yg kau katakan mule2 dlu. kepercayaan, kejujuran, kesetiaan dan memahami. sume aku cuba lakukan. 2bulan. permulaan utk sume. aku harap kau bleh bahagiakan aku utk selamanya. Love u, Miss u..

No comments:

Post a Comment