Tuesday, February 2, 2010

Menyesal..

Semula ku x yakin,
Kau lakukan ini padaku,
Meski di hati merasa,
Kau berubah saat kau mengenal dia...

Bila cinta tak lagi untukku,
Bila hati tak lagi padaku,
Mengapa harus dia yang merebut,
Dirimu... Ho ooh...

Bila aku x baik untukmu,
Dan bila dia bahagia dirimu,
Aku kan pergi,
Meski hati tak akan rela...

Terkadang ku menyesal,
Mengapa ku kenal kan dia padamu...

Bila cinta tak lagi untukku,
Bila hati tak lagi padaku,
Mengapa harus dia yang merebut,
dirimu... ho ooh...

Bila aku x baik untukmu,
Dan bila dia bahagia dirimu,
Aku kan pergi,
Meski hati tak akan rela....

Hooo... oow... ooo...
Hu u u u... Hu u u... Hu u u u...

Bila cinta tak lagi untukku,
Bila hati tak lagi padaku,
Mengapa harus dia yang merebut,
dirimu... ho ooh...

Bila aku x baik untukmu,
Dan bila dia bahagia dirimu,
Aku kan pergi,
Meski hati tak akan rela....

**beberapa hari lepas member aku tujukan lagu ni kat aku, ianya btol2 terjadi. aku x sangka, yg selama ni aku anggap kawan bek aku, yg aku anggap mcm adik bradik aku, buat mcm ni kat aku. sedangkan dia tau semuanya apa yang aku rasa. tapi kenapa sanggup die buat camni. selama 3tahun aku anggap die kwn bek aku. tempat utk aku bercerita. akhirnya, balasan yang aku dapat sbg kwn bek, adalah ini. orang yang aku baru mula nak sayang, baru nak berubah hati, baru nak berusaha untuk rapat balik, akhirnya kwn bek aku sendri yg amik. sakit sangat. sdgkan die tau feeling aku. sdgkan die tau betapa rapatnya aku. em ntahlah, kecewa sangat dgn persahabatan aku. xpenah aku rasa mcm ni, xpenah aku kene mcm ni even dgn kwn2 aku yg aku kwn dr kecik. mungkin pasni aku xkan jd aku yg dulu. xkan mudah untuk menyayangi dan akan hati2 utk dijadikan teman. teman sejati, teman baik, teman setia bukan sng nak cari. tQ for being my best fren before this. jangan tanya kenapa kalau aku mendiamkan diri, jgn tanya kenapa kalau aku x layan mcm biase. sume jawapan ada pada kau. kau tau kenapa aku buat camni. kau patut tau apa yang aku rasa. tQ very2 much. frend still frend mebi x mcm dulu. very dissapointed with u.. em

No comments:

Post a Comment