Saturday, June 27, 2009

Terlanjur Cinta

(Rossa)
Waktu bergulir
Lambat merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam
Menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau
Perasaanku tak terhapuskan

(Pasha)
Malam menangis
Tetes embun membasahi mata hatiku
Mencoba bertahan di atas puing-puing
Cinta yang tlah rapuh
Apa yang ku genggam
Tak mudah untuk aku lepaskan

(Korus)
Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan tlah kuberikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku
Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurangku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta, aku tetap cinta….

(Rossa)
Mencoba bertahan di atas puing-puing
Cinta yang tlah rapuh

(Pasha)
Apa yang ku genggam
Tak mudah untuk aku lepaskan…

(Ulang Korus)

**aku bangun pagi ni dan terus update. Lagu ni yang terlintas daripada semalam, tp aku terpaksa tido awal semalam sbb sakit kepala yang teramat. Untuk someone yang ira pernah sayang sampai sekarang, lagu ni untuk ?? Ira tau bila ira publish kat sini, mungkin ira terlalu ikutkan sangat perasaan. Walaupun dah sebulan berlalu sejak ?? tau apa yang ira rasa. Tp rasa tu x mungkin berubah walaupun ira tau ?? teringat kat orang lain dan bukannya ira. Ira tau ira x sesempurna macam perempuan2 lain. Tapi hati dan perasaan still macam orang lain. Yang inginkan sebuah kebahagiaan dalam hidup dan rasa di sayangi. Kalau ?? baca ni boleh buat ?? lg benci kat ira, i'm so sorry. Ira tau hanya dengan cara ni, ira dapat kurangkan sikit apa yang ira rasa. Sorry again. Ira masih ira yang dulu. Menunggu dan terus menunggu walaupun menunggu tu 1 penyiksaan tanpa tau apa ertinya sakit. Thats me.

No comments:

Post a Comment