Tuesday, February 2, 2010

kawan makan kawan..

adoyaiii. seriously sakit sangat wehh bile kawan bek kita sendri tikam kita dr belakang. kawan bek yg kita rasa kita percaya kat die. yang kita anggap bertahun2 dia lah kawan kita akhirnya buat kita mcm tunggul. senang di kapak bile die rasa perlu. perghhh. sakit sangat. aku bukan nk cerita hanya rekaan, tp mende ni kene kat batang idung aku sendri. kawan bek yang aku anggap bertahun2 lamenye start dr aku blaja, kwn bek yg aku bleh bercerita ape je kat die tnp selindung pape, kwn bek yg bleh ssh sng ngn aku, kwn bek yg tau perasaan aku akhirnya makan diri aku sendri. ntahlah dunia sekarang. mungkin bila sekali dua aku dipijak aku masih bleh diam. tapi bila melibatkan ape yg aku rasa, akhirnye meletup. kantoi depan mata. mcm tu masih nak di anggap kawan? aku bukan jenis yg suka nk cari musuh dan xde sape dlm dunia ni nak cari musuh tapi kalau bnd camni kene kat korang, mungkin perasaan memberontak, perasaan marah korang akan meledak tahap maxima. cumenye aku masih bleh nak tahan. marah aku x tunjuk. sakit hati aku tanggung sesorang. dia seolah2 xde perasaan langsung. mungkin hanya aku je yg anggap die kwn bek aku, bg die, aku hny sampah yg bleh die buang, barang yg die bleh guna bile die susah. mungkin aku hanya bertepuk sblh tangan yg mnganggap die sbg kwn bek aku. aduhhh. ntahlah weh. manusia skrg. ada kala, sng kita nk cri kwn. dlm 1000 kwn blom tentu sorg yg btol2 jd kwn kite. btw, tQ kat seseorg yg support ira walaupun ira tau xslalu dia bleh ade ngn ira. hehehe. tQ vely2 much.

**simpan lah rama2 tu sbg tnd persahabatan sbg tnd ingatan. =)

No comments:

Post a Comment