Sunday, May 31, 2009

Jamuan Finance SPNB

Assalamualaikum


Ari Khamis minggu lepas, group finance ade buat majlis makan2 utk kami dak2 praktikal dgn ade akk sorg ni, kak atul krn dpt msk department CRU. Mulanya aku xtau pun ade makan2 ni. Maklum lah, aku cuti lama sgt. Hehehe.
Actually aturcara pun mcm biase je. Mulanya kitorang kumpul. Then En Isa selaku pengerusi majlis memulekan smua. Ada ucapan dr En Z selaku manager di finance. Kemudian kami plak, dak2 praktikal yg kene bg ucapan. Waaaa. Aku xtau nk ckp ape. Ucapan tu dimulakan Kak Ima. Kak Ima ni student dr UUM. Then baru aku plak. Aku pun main ckp je ape yg terlintas. Aku ni dah lah x reti nk ckp. Bukan x reti ape, cume xtau nk ckp ape. Just wish thanx byk2 kpd smua team RMR yg byk membantu aku. Especially Abg Asri, Kak Munirah, Kak Zura, Kak B dan Kak Wan. Diorang byk tego kesilapan aku. Byk gak sbnrnye aku buat silap. Huhuhu. Dan smua yg byk membantu aku bile aku xtau. Lepas sikit ucapan tu, kitorg mula lh mkn tgh ari. Smua dah lapar. Kak Nita, GM di Kredit yg mulakan. Kemudian baru lah Kak Awin, En Khairil smua. Maklumlah, kalau di Finance ni mmg makan je keje. Makan mesti laju. Hehehhe. Tp mmg enjoy dgn diorang. Kalau dah keje tu mesti ade salah silapnye kan. So, aku terima je smua yg aku kene tego walaupun ade yg aku bengang sikit. Tp tu smua adat. Aku xkesah. Lupe plak. Sblm majlis makan2 tu, ade penyampaian cenderahati drpd Kelab Finance dan Kak Siti. Thanx kpd smua. Lps majlis makan tghari, smua jalankan kerja masing2 mcm biase. Sepatutnye kul 4 ade meeting tp trpaksa dilewatkan sbb En Z ade meeting dgn En Hamid, GM Finance. Actually meeting tu bukan sbb ape, juz nk inform psl tmpt duduk baru. Finance rombak tempat duduk dan susun ikut seksyen supaya senang berkerja. Lps meeting tu ade plak sesi bergambar ramai2. Memang kelakar. Mcm2 ragam sbnrnye. Aku pun naik pening kepala. Hahahahah. Abis je smua, trus balik sbb jam pun dah kul 5stgh. Aku balik lmbt sikit ptg tu sbb aku tumpang kwn aku. Sampai umah je, aku trus bukak adiah yg aku dpt td. Nak tau ape yg aku dpt. Waaaa. Aku dpt kain sepasang warna purple dan tuala baru. Yahuuuuuuuuu. Tuala boleh buat tuala raya, kain pun boleh buat baju raya terus. Hehehehe. Thank you very much Finance. Bawah ni ade gmbr yg aku dpt aritu. Chill =))



Tuala dr Kak Siti. Thanx :)

Kain sepasang dr Kelab Finance. Thanx :)

Tudung yg diberi skali dgn kain sepasang. Mama aku nak ni. Wahahhaha :P

Ni smua adiah yg aku dapat. huhuhu :))

Team2 Finance. Ade yg xdtg time ni.

No comments:

Post a Comment