Thursday, September 24, 2009

2nd raya

2nd raya mcm biase, aku balik ke Melaka balik. Pg ni baru aku dapat jmp wan aku. Serba salah wan aku bila kitorang sampai. Sbb semalam ade miscommunication sikit. Tu yang wan aku xde. Hehe. Tapi xpe, orang tua kan. So, xjd mslh pun sbnrnye. Cume wan lah akan terasa ati sikit. Sampai2 je maklang aku dah siapkan makan tghari. Waaa.. Terasa macam VIP plak. AhaksSs. Xde lah. Maklang aku mmg cmtu. Asalkan family kitorang balik je, InsyaAllah die akan siapkan makan tghari trus. Ayah aku ni anak intan terpilih lah kata kan. Hehehe. Lepas makan tghari, borak2 jap. Kejap tu Pakteh aku dtg ngn makngah Kamariah. Pakteh aku ni dr Johor. Die xdpt balik smlm sbb kene bertugas. Maklum lah keje polis ni. X menentu. Sumenye kene standby. Lepas Zohor, kitorang balik. Kene gerak pegi umah TokTam plak. Lame gak pegi umah TokTam. Maklumlah jmp setaun skali je. Byk lh crita nya. Umah atok aku ni kat Masjid Tanah. Family kitorang ni sume area2 Melaka je. Xda pun yang jauh2. Tu yg sng skit nk berjalan. Balim dr umah TokTam, trus balik umah. Penat seyhh.. Ape lagu, trus gol gol MU lah plak. Wahahahah :P

No comments:

Post a Comment