Thursday, September 24, 2009

Malam Takbir..

Malam takbir aku grak g umah nenek. Sampai2 je orang yg nk takbir kat rumah, x sampai lg. Sempat lh kitorang 1 family ikut takbir kat umah nenek skali. Macam yg aku jangka, acu ngn uda mesti xde. Lg 1, ayahlong aku. Die kene bertugas plak kat tempat die. Acu ngn uda balik umah mentua masing2. Tapi kami tetap meriah. Meriah2 dorang.. Aku?? Em ntahlah. Masa orang takbir, aku dapat rasakan yang arwah atok aku ade dgn kitorang. Kekadang kita xsedar bila air mata kita nk mengalir kan. Hehehe. Tp seb bek orang xperasan. Lepas je org berkunjung takbir, aku bukak kan bunga api utk adik2 sdare aku. Trmasuk lah aku yg main. Hahaha. Siap main mercun 30 das. Penat gak lah nak memegangnya. Abis je, ayah ajak balik. Maklum lah pg2 esok dh nk grak umah nenek balik lepas semayang raya. The end kisah malam takbir yang hanya beberapa jam kat umah nenek. Huhuhu

No comments:

Post a Comment