Thursday, September 24, 2009

3 Syawal..

Raya ni kitorang berjalan. Hahaha. Kl yang sungguh lengang. Aku plak nk bershopping. Ape lg, turun KL lah kan. Hehehe. Penat wooo berjalan. Dr Chow Kit ke Jalan TAR. Dr Jalan TAR ke JJ Maluri plak. Pastu baru balik. Aku bershopping pun untuk kelas aku. Beli baju, seluar. Pastu antar mama balik umah. Kitorang kluar balik amik nenek ngn adik2 kesayangan aku 2 orang tu bwk dtg putrajaya sbb dah janji ngn dorang nak tgk wayang ari rabu. Malam tu, ayahngah aku plak dtg umah. Waaa dapat jmp anak buah aku si faris tu. Sgt comey. Ihiks. Abis bergambar sakan ngn dak kecik tu. Tapi aku tertarik ngn bulu mata die yg pjg tu. Dlm mase yg sama, mmbe2 kakak aku yg istimewa tu dtg umah beraya plak. Nak buat camne. Xkan nk halau plak kan. Lepas maghrib, aku bwk sdare aku g alamanda. Ibu kepada si faris ni. Sbb ayah die nk beli baju. Aku pun amik kesempatan pegi beli tiket skali utk esok. Tu yg dpt port baik and best nk tgk. Xsabar tggu ari rabu tu..(smlm lh kirenye)

No comments:

Post a Comment