Sunday, November 23, 2008

apa beza roti goreng dengan fried bun???

selamat datang and assalamualaikum.

hari ni aku nak tny sikit kat korang la. ape beza roti goreng dengan fried bun. aku rasa takde bezanya. tp adalah 1 kedai yang aku pegi ni. selalunya bila kitorg mintak roti goreng memang betul la dpt roti goreng tp ari jumaat aritu, aku pegi singgah kedai tu macam biasa. mintak roti goreng. korang tau mcm mana dia buat roti goreng tu? ada ke dia goreng balik roti canai yang diorang da buat tu. cuma perencah tambah sikit dengan sayur. adoiii aiii. bila kitorang ckp bukan yang tu, kita pulak kena marah balik. tak ke sengal namanya. ape la punya pelayan kedai tu. last2 nak xnak amik jugak la sebab nampak mcm menarik. benda baru, nak gak test kan. sepatutnya kalau nak ikutkan roti goreng yang lagi 1, dia goreng then ade bagi sos ngn mayonis. ahaks. pelayan tu cakap, kalau yang tu namanya fried bun. wakakakkakaka. gelak besar aku kat kedai tu. tu yang aku nak tau, ape bezanya roti goreng dengan fried bun. adulahai. memang lepas ni xde la amik order dengan pelayan tu. memang xfaham bahasa.

adoi, lagi sebulan je aku da nak final. risau pun ada. hope member2 yg jenguk blog ni, doakan kejayaan aku ye. buat student2 PUO, hope korang buat the best for this final. especially sem3. kalau korang kantoi paper nanti xdpt pegi LI plak. da kena extend sem. cerita pasal extend sem. ayat yang paling takut student dengar. aku pun takut gak. adess. sape nak extend sem. lama lagi kena blaja wooo. kang x pasal2 lambat nak sambung study plak. da berumur nanti kalau mind elok lagi, bleh la blaja. kalau dah low, kan susah. aku ni pun, subjek law je la yang aku x boleh bawak. lain semua alhamdulillah. berangan2 jugak la nak jadi akauntan yang berjaya di dunia. wakakakkaka. jangan terkejut bila satu hari nanti nama aku naik jadi menteri kewangan pulak eh. ni angan2 je la dulu.

cerita pasal pelayan td, aku rasa dia memang patut pegi sekolah balik la. belajar bahasa melayu ngn bahasa inggeris. bila pikir2 balik, geram betul. nasib baik la, darah aku masih bleh kontrol lagi time tu. yang angin time tu, along aku la. tensen je dia. mintak lain dapat lain. tapi abis jugak tu. kebulur punya pasal.

ok la. mata aku pun da layan stim ni. ngantoks bangat sih. jumpa lagi di lain waktu dan masa andai ku panjang umur di esok hari. papaiiii

No comments:

Post a Comment