Thursday, November 27, 2008

Kenduri dan Doa Selamat

Assalamualaikum...
Hari ini hari paling sibuk....pukul 5 pagi dah bangun dan bersiap utk ke MBS(Methodist Boy School) untuk mengawas SPM. Hari ni peperiksaan lukisan. Seronok rasa hati kumelihat lukisan2 yg dilukis oleh pelajar. hikhikhik macam2 rupa bentuk, corak-morak, warna-warni, dan kerenah aku jupe. Hari ni ada seorang pelajar datang lewat. teramat lewat tetapi disebabkan ats dasar perikemanusiaan dan budi bicara ketua pengawasku dia dibenarkan utk mengabil ujian tersebut.
Balik di rumah mama ku membuat kenduri doa selamat. aduhaiiiii sibuk sungguh la aku terkejar2 nk bersihkan dapur,buang kulit udang, potong sayur, kemas2 dan lagi dan lagi dan lagi huhuhuhu ni br ade ms aku curi sikit sebab semua orang sedang menikmati juadah...nasi beruyani gam wallaaaaa lapar perut aku nih....tapi apakan daya nasib x menyebelahi hukhukhuk ayam dah habis uwaaaaa sedih tol.....huhuhuhu tak ada rezeki. ok lah all. Aku nak jenguk2 kot2 lauk dah abis, air dah abis ke, pinggan dah abis ke....adessssssssssss banyak tol pinggan mangkuk aku kene pulun...malam ni dah tak larat sambung esok jelah ekkekekekkeke nanti mintak permission mama dulu.daaaaaaaaaaaaaaaaaa all.

No comments:

Post a Comment