Saturday, November 29, 2008

layan sebentar!!

assalamualaikum dan salam sejahtera.

arini badan aku letih lagi. tengkuk aku rasa sengal2 dari semalam lagi. mungkin banyak sangat makan daging. tapi nak wat camne, da daging lagi sedap dari ayam. aku bagitau mama. mama cakap jgn banyak sgt makan daging sebab darah aku ni ikut darah keturunan ayah. muahahahhaha. ada darah tinggi. adoiii takut gak aku bab2 ada penyakit ni. almaklum la, korang smua tentu tau sebab sblm ni aku ada cerita tentang first time dlm family aku masuk hospital. bila mama cakap macam tu, aku rasa macam da x berani nak makan daging. tp mungkin amik masa lama kot aku nak lakukan perubahan tu.

apa yang aku pikir, mungkin aku salah tido dalam bas semalam kot. aku baru je balik dari ipoh semalam. rushing gila. mana x nya. abis je final bi, aku terus pegi hantar mini projek ubs. tapi b4 that, aku nak kena p lab settlekan lagi sikit. ada aje yang x settle. huhu. last2 lab tutup. nak xnak terpaksa hantar terus. tapi aku xdpt teman mmbe aku hantar sbb aku kena kejar bas kul 1. kalau mmbe aku tu baca blog aku ni, i want to say sorry sorry sorry. rushing pny rushing, bas nk p melaka rosak. so diorang kena naik bas sampai kl. terpaksa kongsi bas dengan org yang nk p kl. adoii aii. seat plak x cukup. driver mintak passenger kl kul 1 mengalah. mula2 aku x turun gak. yela, aku pun nak cepat kan. nak xnak, aku mengalah gak. sbb aku pikir aku ni professional. tu je. ada mamat2 kat belakang yang nk p kl, smua xnk mengalah. sengal btol. yang x boleh blehnya, ada sorang passenger ni, dia duk marah driver. dia kata "saya nak seat saya. xkan saya nak jauh dari anak kecik saya.lagipun saya dah bayar mahal2." nak kata bangang kang marah. ape la pny pandai. anak dia tu ada la dalam 12 tahun kot. pisah la kejap. orang lain pun bayar gak duit seat bas. macam dia sorang je yang bayar. adoii. nasib baik la aku ni pandai. so, aku mengalah naik bas kul 2.

sampai kl mmg lambat. biasa dalam 2 jam setengah da sampai. tp semalam 3jam. letih duk dalam bas. dengan hujan lagi. mmg lama la perjalanan. mula2 ingat nak p kotaraya ke petaling street ke nak cari beg. tapi, hujan plak. mmg xde rezeki aku la. terus aku balik putrajaya. sampai2 putrajaya, aku terus on aku pny ym, criachat smua la. rindu btol. lama x on. tapi yang peting my lovely blog. muakakkakaka.

hmm. esok plak aku kena p teman mama p IJN. mungkin dalam 2 ke 3 hari aku kena teman mama kat sana. adoii. risau aku. mcm yang akk aku cakap sebelum ni, mama nak kena p IJN buat operation. aku hanya mampu berdoa agar mama aku sihat cepat. amin. sayu hati ni, risau hati ni, suka duka hati ni, hanya Allah yang tahu.

ok la. biarkan aku melayan perasaan risau aku ni bersama family aku yang lain.

p/s utk mama : kami sayangkan mama. love you always. take care.

No comments:

Post a Comment