Wednesday, March 11, 2009

Again and Again and Again

Assalamualaikum and Salam Sejahtera.



Adeh laaa smlm aku di 'tag' lg by kak fana. Muahahhahaha. Byk btol soklannye. Ape pun ni la sejujurnye aku menjawab, seikhlas hati dan setulus jiwa. =)) Dengan ringannye jari ni menekan keyboard. Mata 4 ni membace btol2, hati ni duk memikirkan jwpn. Hahahha. Jom2 tgk jwpn dr hati yg ikhlas lg murni ni. (perasan jap ni). ahakssSs.



Jawapannya :

Name :
Nur Hazirah Binti Razali

Sisters :
3

Brothers :
No hero in my house. Waahhahaha except My ayah.

Shoe size :
Knp tny ni? nk bg hadiah ke. wahahhaha. Kekadang 7 kekadang 8. Tp klu sandel saiz laki, 5 cukup la. besar sgt.

Height :
hait hait arigato ogaimas. mueheheheh. atas 150 bwh 160. kire la sendri. ngee~~

Where do you live :
Putrajaya. Sebelah dengan alamanda. Keluar umah nmpk alamanda, kluar alamanda nmpk umah. Adehh laaaa.

Have you ever been on a plane :
Buat mase skrg blom lg n maybe 1 day.

Swam in the ocean :
yeeehhhhhaaaaaaaaaaa!! :D

Fallen asleep at school:
sudah semsetinye sbb aku ni nakal dlu kat skola. mane subjek yg aku xsuke mesti aku tido. salah satu nye sejarah. muahahahah ammponnzzzz cikgu rahani. penat die ngajor aku tido kat belakang. adehhh

Broken someone’s heart :
Penah kot. Klu secara x sengaja tu mmg x nafikan. Kalau sengaja nk sakitkan ati org mmg xde. Kalau ade tu mintak ampunn dr hujung rambut smpi hujung ibu jari kaki :))

Fell off your chair :
pernah mse tu mmbe duk kne kan. mcm siot jek. seb bek jatuh slow. xde la nmpk mcm nangka busuk jatuh. hahhaha hampessss lu. lps brape ari tu, die plak jatuh. wakkakaka amik ko. balasan tu.

Sat by the phone all night waiting for someone to call :
hmm pernah la kot tp jarang. aku lg suke lyn msg smpi tertidur. time kasih la kat sape2 yg sudi msg ngn ira smpi tertidur tu. wahahhahaha

Saved e-mails :
Of coz la. Ingat abg Epul je bleh simpan gmbr best2. Muehehehhe ya ampoonnzzzzz. Xde la. Simpan yg mane rase important sgt je. Simpan yg kenangan2 terindah ke terpahit ke termasin termasam ke. Yg tu smua simpan. =))

What is your room like :
Bila lampu tutup nk tidur sbb nmpk bilik ni brcahaya dgn bintang2 yg aku tampal kat dinding. hehehehhe

What’s right beside you:
bantal peluk yg panjang. (sayang bantal plok ni. die la tempat buat peluk bile sejuk. ekekkeke)



What is the last thing you,
Ate :
Bihun goreng basah kat cafe

Chicken pox :
mase kat PUO gak. time sem 1. wahahhaha adoiii.

Sore throat :
time kat PD ade family day. adoii. terseksanya. waaaaaaaaaaaaa. seksa2 pun lepak gak kat tepi pantai mlm2, swimming gak pg2 tu. muekekekke.

Stitches :
Bukan teachers laaa tp sneekers. hahahhaa. buat mse skrg, bersih lg. licin jek. weeee :P

Broken nose :
never and never and never..



Do you believe in love at first sight :
ntah lah. kekadang ssh gak nk ramal prangai org ni cmne. bile da kenal bru tau. ngeee~~~ tp aku lg suke kenal dlu then bru la nk ape2 ke. wahahhahaha

Like picnics :
suke maa. sape yg xsuke jln2. so, sape2 yg ade hobi mcm ira ni yg suke jln2. jom2 hangout with me. ahaksSs.





Who was/were…
The last person you danced with :
mane la penah menari ngn sape2. wakakakaka

Last made you smile :
adik aku yg sengal time die tgh nyanyi. dgn konfidentnye die nyanyi last2 slh lirik. muekekekeke

You last yelled at :
kak zura sbb nk tny psl assigment ape bnd ntah yg kontraktor duk memekak tny hari2. adoiii

Smile to someone you like :
mestilah. senyum tu kan sedekah. =))

Kissed anyone :
uiks. xmo jawab soklan ni. soklan perangkap maut ni. muehehehhe.

Get sick :
pagi2 bute time nk kluar umah pewut tetibe skit. smpi opis je ape lg. tandas menjadi mangse. ekekeke. pastu blik dr opis td tetibe tekak sakit. huhu =((

Talk to an ex :
ex ape ni? x pax ke. wahahha adeh laaa. ade pun xpenah cmne tetibe nk ex plak. huahuahua.

Miss someone :
Mestilah ade. Menipu la kalau ckp xde. wawawwawa =))



Who do you really hate:
hipokrit hipokrit hipokrit. huh!!

Do you like your hand-writing :
mestilah suka tulisan sendri. wahahhaha bangga tu. :P

Are your toe nails painted :
slalu dgn kesan stamp pad merah. mana x nye, asalkan payment dtg je kne cop received. so, dgn tgn2 aku cop skali. muahahhaa adehh.

Whose bed other than yours would you rather sleep in :
katil nenek aku. ngee~~~

What color shirt are you wearing now :
shirt? pakai ke. wahahhahah adeh laaa. ammpoonnzzz. kaler itam

Are you a friendly person :
ntah la. friendly ke ek?? pk jap. ahaksS. friendly bile org da kenal diri ini. kalau x kenal tu, manusia ni la yg paling pemalu. wahahahah

Do you have pets :
nope.

Do you sleep with the TV on :
kekadang tu kalau da letih sgt smbil tgk tv mmg la tv tu yg tgk aku. hahahahha. tp yg slalunye lappy yg on time tido. biarkan dgn bateri then nnt die off sendri la klu bateri da abis. :P

What are you doing right now :
tengah menekan setiap huruf di keyboard ni sambil dgr radio ceriaFM. Lebih Ceria dr biasa. hehehehe

Are u afraid of ghost? :
semuanya makhluk Dia. nk kata takut x takut, nk kata berani pun x berani sgt.

Can you handle the truth :
hmm ntahlah. Kebenaran tu mmg perlu. tp kekadang kebenaran tu mngecewakan dri sendri dn org lain. Dan jika berlaku penipuan plak, bnd ni sudah pasti dibenci. weee~~ BluR. Kebencian tu plak bergantung pd keadaan. wahahaha ape la merepek ni (sebenarnye kpala da mamai)

Are you closer to your mother or father :
lebih pada mama. Tp dua2 aku close mcm close pintu. adeh laaa. eekekke

Do you eat healthy :
sejak2 mama lepas operate jantung ni so, pemakanan kami sekeluarga pn di control oleh mama. wahhahaha. tp kekadang tu curi2 mkn gak mende xde khasiat ni.

Do you still have pictures of you and your ex :
ex?? brape kali nk jwb daaa. bercinta pn xpenah. ade ke yg nk kat aku ni. hahahhaa

If you’re having a bad day, who are you most likely to go to :
kalau ade yg sudi kluar ngn aku, aku kluar. kalau x duk la dlm bilik ni then mngenangkan nasib yg menimpa. wahahhaha adulahaiii

Are you loud or quiet most of the time :
erk. dengan kawan2 aku mmg kecoh skit. weheheheh. tp kalau dgn org yg bru nk kenal2 ke, yg x tego aku ke, org msti ingt aku sombong. walla.

Are you confident :
tengah2. ade tempat2 perlu confident. ade tempat2 buat2 mcm confident da la. takut lah kalau ter over confident. tgk2 kite yg slh. ahakssSs.

What I would do if i were a billionaire:
Support famili, beli umah, donate kat anak2 yatim or mane2 umah kebajikan, beli kete, kawen, p haji ke umrah ke n lebihnye simpan or beli pape yg rse utk kepentingan. heheheheh=))





5 of my bad habits:
- malas nk wat keje
- suke gado ngn adik
- menidurkan diri
- pk yg bukan2
- copy paste nota org. wahahahah tp x slalu maaaa

5 places I’ve lived/living:
- Ampang
- Chochrane
- Taman Maluri
- Putrajaya
- Semenyih (coming soon)

p/s penaja dr saya :
terima kasih lah kerana mengetag saya. Dan jawapan2 di atas adalah jujur dan ikhlas dr hati nurani. wahhahahaha.

1 comment:

  1. PUO neh mmg tempat pmbiakan virus chicken pox kot..

    huahuahuahua...
    :p

    ReplyDelete