Thursday, March 26, 2009

Lebih Ceria Daripada Biasa




Assalammualaikum Buat Sahabat2 yang Saya Sayangi......Ni Bukan Promotion Semata-mata tapi ni adalah salah satu percubaan Saya Dan Juga Sahabat Saya Fina membuka laman Chatting iaitu http://www.ceriachat.net/ or http://www.ceriachatz.net/ atau anda boleh mengunakan server /server 72.8.134.47 ..... Sambil2 itu anda boleh mendengari Coleteh-coleteh dari beberapa orang Dj's Ceria FM....Jika kebetulan mereka On-Air With CeriaFM.....Kalau tidak,Anda Boleh Mendengar lagu2 Baru dan Juga Lagu2 lama yang kami putarkan.....dari pelbagai genre antaranya pop yeah yeah,Nasyid,Metal,Rock,Balada,irama Malaysia,Dangdut ,keronocong ,hindi etc...meliputi pelbagai bahasa iaitu Melayu,Cina,Tamil,Jepun,Spanish,Korea etc. So jangan ketinggalan untuk mendengar Siaran Radio Online Alternative Internet Only >>> Radio CeriaFM Lebih Ceria Daripada Biasa >> http://72.8.134.47:8080/listen.pls <<>
p/s - aku pn bukan lah nk promote tp aku support canel ni sejak di buka pd raya kdua taun lepas. Ni adalah permulaan. Aku pn sentiasa join kat sini. So, kalau korang nak cri mmbe2 yg happening, smua ade kat sini. Member2 yg peramah smua ade. Trlebih peramah pn ade. Kalau nk cri psgn tu, pndi2 lah korang. Jgn smpi terkena. Hehehe. Kat mana2 room pun, smua cmtu. Kena hati2. I'm as oper n Dj in here, mengajak korang ramai2 join sini. Hehehe. Tp tu hak masing2. Nak join, silakan. Kedatangan anda, kami bentang dgn lagu2 best je. Heheheh kapet merah xde la.

No comments:

Post a Comment