Saturday, March 7, 2009

Aku Kembali - Part 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah arini aku di izinkan lg utk menghadap blog aku yg x seberapa ni. Huahuahua. Biasalah mlm cmni bile sunyi mule la aku mncari sesuatu yg aku bleh luahkan. Biase klu sunyi dan mls nk pk aku trus tido. Tp x mlm ni. Ntah knapa ssh sgt mata aku ni nak lelap. Sejak kebelakangan ni pun aku rse ssh sgt nk mkn. Xleh nk mkn nasi. Asalkan mkn je msti rse mcm nk muntah. Adulahaii. Adakah masa aku akan tiba. Allahualam. Hanya Dia saja yg tau.

Tapi apa pun aku brsyukur sbb arini aku di bangkit kan seperti biasa. Hmm. Macam biasa lah. Menjelang mlm je mule la hati ni gundah gulana. Ekekkeke. Ntah ape la mslh aku ni. Time2 cmni aku tingat ade salah sorg mmbe aku duk tny smlm. Membe dr skola lama aku n now study kat new zealand n die ckp ngn aku kalau nk kawen pn kawen ujung tahun ni smpi die blik Malaysia. ekekekek adoyy aii. Soklan yg slalu aku akan dpt bile aku jmp dgn kwn2 lama aku iaitu bila aku nk kawen? Wuakakaka. Ckp nk kawen mmg sng. Tp nk laksana tu yg ssh. First sbb aku pn xde sape yg nk. Second, bajet xde maaaa n aku pn masih study. Mmg dorg ckp x semestinye study xleh kawen. Tu mmg btol. Aku pn klu bleh time skrg pn aku rse mcm nk kawen(statement dasat ni. ngeeee~~). Tp nk wat cmne. Kne la tggu org msk minang. Penah aku ckp ngn mama yg aku tggu org msk minang je n brcinta lepas kawen. Mama ckp jgn cmtu. Kenal dlu pastu bru kawen. Hmm ntahlah. Perancangan mama nk anak2 die smua naik pelamin skali. Adulahaii.

Kadang2 ade btolnye ckp kwn aku sorg tu. Yg menanyakan aku bile nk kawen. Hehehe. Die kate yg aku ni mude lg, so gune waktu ni utk chill dlu. Tp, hmmm ntah lah. Ssh nk kata sbnrnye. Lain org lain cara. Maybe cara aku, aku ni byk pk mse dpn. Apa yg akan brlaku smua tu lah. Aku xleh nk pk skrg je. Aku kne pk ape akan brlaku klu aku da besar nnt(walaupun aku tau mmg skrg ni aku da besar. AhaksS. Berlagak mude la kejap). Aku takut dgn mase depan aku sendri sbnrnye. Hohoho. Dan die ade gak tny ngn aku bile target aku nk kawen. Walla weyyy, soklan cepumas lg tu. Muahaha. Nadia nadia. Apsal la ko duk tny aku soklan cmtu. Aku pn dgn slamber je la jwb maybe dlm 22 or 25 ke. Wehehehe. Mudenye aku nk kawen. Mcm x caye lak taget aku cmtu. ahaksS. Tp apa pun aku brgantung pd ketentuan Dia. Kalau ditakdirkan aku kawen skrg nk wat cmne, kawen je la. Hahaha. Tp kalau aku ditakdirkan utk dicabutnye nyawa aku skrg, aku kne redha gak la. Huhuhu. Ntahlah. Idup ni sbnrnye mmg kita bleh ubah kalau dgn cara yg btol. Tp kalau skali da slh jln, mmg ssh nk patah balik.

Penah la sorg abg aku ni duk ckp ngn aku bile die da ubah nnt, die suh aku cri yg lain. Erk. adeh. Mukan senang woo. Mukan smua org samakan penerimaan. Aku ingt lg kata2 die. 'X smua org bleh samakan penerimaan'. Hmm. Memang btol. X smua org bleh trima aku. X smua org bleh ikut cara aku. X smua org bleh trima pangai aku ni. Adulahaii. Bukan aku kata aku hanya nk ikut kepala aku. X penah sama skali. Cumanya, sapa2 yg kenal aku tu mesti tau aku ni cmne. Susah sbnrnye bile nk crite ttg prasaan yg sdg gundah gulana. Ade gak org ckp biarlah simpan sesorg je prasaan tu. Memang aku simpan sorg2. X smuanye aku crite di sini. Tp paling kurang My beloved husband ni la tempat aku melepaskan skit ape yg aku rse. Byk sbnrnye ape yg aku rse tp x smuanye bleh luahkan kat sini. Ade mende kite kne simpan dan ade mende kite bleh kongsi. Ape yg aku crite kat sini mukan la aku nk korang care psl aku tp juz blog ni la tempat aku mluahkan. Tempat aku muntahkan ape yg aku rasa. Wakakaka.

Ok lah. Kita sambung di part yg ketiga plak nnt. Izinkan aku utk beradu dan malayan prasaan ku ini. wahahahha jiwang karat mcm besi karat plak. ekekekek.
Papai n Assalamualaikum to all my beloved friends

No comments:

Post a Comment