Wednesday, March 4, 2009

Sibuk

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Actually kehadiran aku mlm ni kat blog aku sendri bkn nk celoteh panjang. Cumenye aku ingin mohon maaf jika aku da lama x mengupdate blog aku sendri. Ni smua sebab kesibukan aku di tempat praktikal la, kesibukan aku mengenjoykan diri aku lagi. Hehehe.

Rasanya ade la dekat 2bulan gak aku x update. So mlm ni aku muncul utk memberitahu bahawa aku masih ade lg di sini. Sihat walafiat. InsyaAllah. Sbnrnye sesekali tu terdetik gak aku nk mengupdate blog aku ni dgn crite2 trbaru tp kekadang laptop pun aku jarang on. Maklum la rutin harian aku dr isnin smpi jumaat, pg pegi keje blik smpi umah da mlm. Tau2 je la kan. Kalau da balik keje tu, siap2 smua bersihkan pape yg patut, trus menuju ke katil kesayangan ku. Hahaha.

Dan rasanya tu je aku nk bgtau. InsyaAllah aku akan update lg blog aku ni. Aku byk cerita sbnrnye tp keadaan x mngizinkan aku. Bantal2 aku smua melambai2 panggil aku. Muekekeke adulahaiii. InsyaAllah kita jmp 1 hari nnt. Aku ade crite yg ingin dikongsikan brsama. Tunggu!!

Wasalam.

No comments:

Post a Comment